Treningi personalne

W ofercie naszego studia, znajdą Państwo również treningi personalne. Trening Personalny pod opieką wykwalifikowanego trenera, jest najbardziej efektywną formą ćwiczeń fizycznych. Są to 60 min treningi pod okiem Trenera Personalnego, w dowolnej liczbie dni w tygodniu, w zależności od kondycji, potrzeb oraz możliwości klienta. Trening składa się z rozgrzewki, indywidualnie dobranego treningu, a także tak ważnego rozciągnięcia mięśni zaraz po ćwiczeniach tzw. stretching asystowany. Dzięki Treningowi Personalnemu każdy jest w stanie uzyskać swoje cele treningowe w szybki i bezpieczny sposób.


Cena treningu personalnego ustalana jest indywidualnie z trenerem.


Fit and Jump®

Fitness na trampolinach to nowoczesna i rewolucyjna metoda. Skaczemy, spalamy, śmiejemy się i ćwiczymy w rytmie energicznej muzyki. Program treningowy Fit and Jump® składa się z czterech bloków: rozgrzewki, interwałów połączonych z choreografią, wzmacnianiu oraz uspokojenia ciała i rozciągania. Podczas jednych zajęć Fit and Jump® możemy spalić nawet 800 kcal. Podczas ćwiczeń angażujemy większość mięśni, dzięki czemu nasze ciało będzie zgrabniejsze i jędrniejsze.

W naszym grafiku znajdziecie również zajęcia Fit and Jump ® – begginers – dla osób początkujących, Fit and Jump ® SHAPE – trening na trampolinach połączony z ekstra wzmacnianiem oraz Fit and Jump ® ATAK Brzuch i Pośladki – rozgrzewka na trampolinach plus bardzo mocne wzmacnianie i rzeźbienie brzucha i pośladków.

Uwaga – Uzależniają ☺

Group Training ®

GT® jest to z góry zaprojektowany system treningowy. Składa się z następujących po sobie 2-tygodniowych mikrocyklach. Oparty o ćwiczenia wytrzymałościowe, funkcjonalne, wzmacniające koordynacyjne, stabilizujące, kształtujące i przy tym wszystkim pięknie spalające i rzeźbiące nasze ciało. Dzięki GT® otrzymujesz nie tylko smukłe, wysportowane ciało oraz wzrost możliwości naszego organizmu. System treningowy Grout Training® jest dla każdego. Sprawdź się!


Studio 50+

Aby wyglądać i czuć się dobrze ze swoim ciałem ruch jest koniecznością. Stworzyłyśmy specjalny program dla osób 50+, lecz także dla osób, które chcą poćwiczyć w spokojniejszym tempie i przy łagodniejszej muzyce. Zajęcia te wpływają na zwiększenie mobilności w stawach, rozciągnięcie i poprawę elastyczności mięśni, więzadeł i ścięgien. Wykonywane systematycznie poprawiają koordynację ruchową i gibkość oraz zwiększają możliwości ludzkiego ciała.

 

SZTANGI

Sztangi to zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem (przysiadów ze sztangą, wyciskania sztango w staniu, leżeniu itp).

Celem tego treningu jest wzmocnienie mięśni i wymodelowanie ciała. Efekt uboczny ćwiczeń, to utrata kalorii i spalenie tkanki tłuszczowej.

 

TABATA

Tabata=zabójca tłuszczu. Jest to interwałowy trening metaboliczny. Główne skutki jej stosowania to: poprawa kondycju, poprawa wydalności tlenowej i beztlenowej, podkręca metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej, nawet do 48 godzin po treningu. Jest to trening, który głównie wykonuje się przy użyciu obciążenia własnego ciała. Intensywność treningu: od średniego do wysokiego, w 8 rundach po 20 sekund pracy i 10 sekund odpoczynku. Tabata to idealne uzupełnienie codziennych treningów.

Jeśli jesteś gotowa dać z siebie 200% ? Odpowiedziałaś TAK? Jest to trening przeznaczony właśnie dla Ciebie!

 

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy przeznaczony jest dla osób, które chcą schudnąć, spalić tkankę tłuszczową i szybko zauważy efekty. Jest to również odpowiedni trening dla osób, które nie lubią nudy i chcą spróbować czegoś nowego. Ponad to jest ciekawa metoda treningu, ponieważ odbywa się on na obwodzie koła, przez co przełamuje bariery, integruje uczestników treningu i jeszcze bardziej mobilizuje osoby ćwiczące. Ogromną zaletą jest wszechstronność ćwiczeń, przez co wzmocnisz swoje ciało i poprawisz kondycję fizyczną.